මම

මන්දාරම් අඳුරට පෙම් බඳිනා පහන් වැටිය විලසේ.... හිරු රැස් දහරට ආල වඩන මං බිනර මලකි පොළවේ....... දිය මත පිහිනා රැලී හැඩ ගන්වන විලත් අහිමි විලසේ........ ‍ කිසිත් නොදැන මට මා අහිමිව ඇත නොලැබ පෙමක පහසේ.........

Jul 13, 2012

සෙනෙහසේ සුවඳ




සෙනෙහසට හිත රැඳුන කප්පරක් දුක්සුසුම්
උහුලන්නේ කොහොම මම ඔබ නැතිව හිත ගාව
සුදු මලක් වගේ මුදු පෙම්පාට  උනත් හිත
පුළුවන්ද මට උනත් තනි වෙන්න හිත ගාව

ඔය හිනාවක රෑදුන ආදරේ කොහොම මම
හදවතේ සඟවාන හිනැහෙන්නේ හැමදාම
මල් වැලක් වගේ හිත නලවන්න බැරි දාට
මම කොහොම ඔය සුවඳ විඳගන්නේ රහසේම

සෙනෙහසේ සුවඳ ගෙන ඇස් දෙකේ පුරෝගෙන
හිනා වෙන  ඔබේ වත පුර හඳක් වගේ මට
පුරා පුන් පෝයදා නිල් අහස හැඩ කරන
හඳ කොහොම  පාය යිද මගේ අහස පුරාවට

පුංචි මුතු කඳුලු බිඳු වැටෙන කොට කම්මුලට
දුක නැද්ද රත්තරන් හෙමින් පවසන්න මට
හීන පුරවගෙන හිත හඬන දෙනුවන් ලඟට
ආදරේ ගෙන එන්නේ කවදාද කියනවද





අහන්න නවතම තොරතුරු - 
www.buzzradio.lk
බ්ලොග් සම්මාන මිතුරු පිටුව www.facebook.com/syndi.buzzradio
බ්ලොග් සම්මාන සින්ඩිකේටරය syndi.buzzradio.lk

2 comments:

  1. හරිම ලස්සනයි!

    ReplyDelete
  2. ලස්සන කවි පෙලක් අක්කේ..

    ReplyDelete