මම

මන්දාරම් අඳුරට පෙම් බඳිනා පහන් වැටිය විලසේ.... හිරු රැස් දහරට ආල වඩන මං බිනර මලකි පොළවේ....... දිය මත පිහිනා රැලී හැඩ ගන්වන විලත් අහිමි විලසේ........ ‍ කිසිත් නොදැන මට මා අහිමිව ඇත නොලැබ පෙමක පහසේ.........

Jun 11, 2011

පරණ මතකයක් අළුත් කරමු...........



මේක මාරයියාගේ බස් එකක් අපි සින්දු කියපු හරිය විතරයි කොපි කලේ... ඒ වගේ ඉරිදාවක් ආයිත් එනවනම් ආසයි.....................




සුදු හංසී - මොකෝ කස්ටිය කොයි ගිහින්ද.. වැපානිස්ට ඔටුණු පලන්දන්නවත් ගියාදෑ....
ඩිලාන් . - ඒ වගේ ඔන්න විභූති ඉවර වෙන්න ඉස්සල්ලා ඉල්ල ගන්න
සුදු හංසී - ඔව් නේ... හී.. හී....
ඩිලාන් . - මමත් මේ ඉන්නේ පොර එනකන් විභූති ටිකක් ඉල්ල ගන්න
ඩිලාන් . - ඈත එපිට හිම කන්දෙන්
කලු වලාව සමගින් ආ
ආදරයේ පිණි කැට පොදි
සිරි සිරි ගා සැලුනා ....පිණි කැට බිදුනා...
සුදු හංසී - නැගුණු සීන වා රැළී..
නිවුණු මිහිරි ගොපළු ගී
ලිහිණි හඩින් මන්දාරම
සිරි සිරි ගා සැලුනා ....පිණි කැට බිදුනා...
ඩිලාන් . - ලයට තුරුලු පාලුවෙන්
මීදුමින් වෙලා ගොසින්
හදෙහි ඇදී පිංතාරුව
හදෙහි ඇදී පිංතාරුව
බොදවේලා ගොසින්....බොද වෙලා ගොසින්
සුදු හංසී - සිහින ලොවක් දුටුවා මතකයි
සිහින ලොවෙන් ආවා මතකයි
ඩිලාන් . - සොදුරු මිහිරි සුව පහස ගෙනෙන ඒ
ආදර බර උණුසුම මතකයි
ඉර සද තරු කැට පායන මිහිපිට
ආදරයෙන් බැදුනා මතකයි
| සෝරෝ | - හුටා................. :D
ඩිලාන් . - මොකෝ සෝරෝ වරෙන් අපිත් එක්ක ක්ලැරන්ස් ගේ ගීත කියන්න
සුදු හංසී - අප හදවත් ඒ නොමියෙන ලෙස බැදි
ආදරයෙන් පිරුණා මතකයි
සිතට දැනෙන සුව ගතට දැනෙන බව
ඔබ රහසේ කිවා මතකයි


සොලෝ අයියා ඔයත් ඒන්ඩෝ..
Pravin Indranama - හ්ම්..
සුදු හංසී - ඉන්දරේ.... මොකෝ සීට් යට එන්න සින්දු කියන්න
ඩිලාන් . - සදක් බැස ගියා අවර ගිරේ ඉරක් උදා කරලා
මටත් ලොවක් තිබුන මතකයි මම ඉමි සිහි කරලා
නෙලුම මල් පිපුනු දෙවැට දිගේ පාසල් ගියකාලේ
මල් වගේ සිනාසුන කෙල්ලන් හා මතකයි මගෙ බාලේ
| සෝරෝ | - මම කොටලා බ්ලොග යේ ඉවැර වෙලා එන්නම්................ :D
Pravin Indranama - සිංදු කියනවද බොලේ අර මහා අනුහස් ඇති උතුමෙක් අභාවප්‍රාප්ත උනාම? :D
ඩිලාන් . - ආවනම් යා යුතුය...
Pravin Indranama - සෝරෝ, පරිස්සමින් කොටහං :D
| සෝරෝ | - කමක් නැද්ද ඉන්දර්ස් ................... :D
සුදු හංසී - විවේකයක් ලද විටද් අපී
දුවපැන ඇවිදිනවා
ගනන් තමයි මගේ සිතට වදේ
නිතරම වරදිනවා
ඩිලාන් . - ගමේ පාසලේ වැඩට අපි පෙරමුන ගෙන යනවා
තවත් වරක් තවත් වරක් පාසල් යන්නට ලැබුනොත් මම යනවා
Pravin Indranama - ඇයි ඩිලාන් සබ්ජෙක්ට් දෙකතුනක් ඉතුරු තියේද ගොඩදාගන්න? :D
ඩිලාන් . - ඔව් බන්,,ඉන්දරේ
සුදු හංසී - ඉමක් කොනක් නැති අහස වගේ
කෙලි ලොල් දිවිය මගේ
මලක් පිපී සුවදින් පිරුණා සේ
මුහුනේ සිනා රැදේ..
Pravin Indranama - අඩිසීයේ පාර ගාව
දුටුවා ඔබෙ නීල දෑස
සංකර නැති - පිං කර ඇති
නෙළුම් පොඩිත්තී... :D :D මෙන්න සිංදු
ඩිලාන් . - දුකක් සිතේ දැනුනේ නෑ මාහට
අද මට දැනෙනු වගේ
මටත් වරක් මටත් වරක් යලි පාසල් යන්න ලැබුනොත් හරිම අගේ
ඩිලාන් . - දෑස පියා ගත්කල මට මෑවෙන්නෙ ඔබෙ රුව
ඈත කදුකරෙන් එන නල ගෙනෙන්නෙ ඔබෙ හඬ
කුමාරියේ...
අමතක නොවේ... ලස්සන රුවේ...
සිත සෙනසුවේ
සුදු හංසී - අතින් අත වෙලී වෙරළේ තනිවු මොහොතේ
ඈත නිල් වලල්ලේ නෙත් රැදුණු මොහොතේ
සිත කැළඹූනේ ඇයි නොම දැනේ
කී දෙයක්ද අරුමයක්ද මට සිතා ගන්න නොදී...
Edit
Priyantha Galgepitiya - රළින් රළ හැපී පෙනකැටි විසිරෙනු දැකලා
නිම් නොවූ සිතේ සතුටින් හසරැල් පිපිලා..//
මතකය මගේ.. අවදී වුනේ..
ඒ එදාය මේ මෙදාය මට සිතාගන්න නොව
සුදු හංසී - යේ... යේ......
ඩිලාන් . - හුරේ,,,,
සුදු හංසී - හද විලේ ඔබ පිපිණා...
නිසසලේ පෙති සැලුනා
දුනුකේ මල සේ යාවී
Priyantha Galgepitiya - ආශා දෑසින් බලා සිනාසී
ඒ සිත මා සිත වෙලා ගනීවී
දහසක් වනමල් පිපී සැලේවී
ජීවන මංපෙත සරසාලා
Priyantha Galgepitiya - ආදර ගීතේ තනුව කියාදී
ජීවන මීවිත සතුට සදාදී
මෝහන ලාලිත බැළුම් හෙළාවී
මා යන මාවත සරසාලා
සුදු හංසී - එළාස්... කෝ ඩිලාන්.....
Priyantha Galgepitiya - සැන්දෑ වලාවන් පා වුනා‍වේ
වැල්‍‍‍‍‍‍‍‍ලේ මා තනි වු ‍‍‍වෙලේ
ඇය එන්නේ දෝ මග එන්නේදෝ
සිතහි නම් සැකයක් ඇ‍තේ
ඩිලාන් . - හරි හරි ආවා

Priyantha Galgepitiya - මාගේ සැනසුම ඈ වේ
නිරතුරු හමුව‍න්නේ කොහෙ‍දෝ යළි
පැතුමන් මගේ සිඳ බිඳ දාලා
ඉන්නේ ඇයි මිහිරේ
ඩිලාන් . - කීවේ පෙරලී ආවේ ඔබවයි මා සිත පිලිගන්නේ
පැතුමන් මාගේ සිද බිද දාලා ඉන්නේ ඇයි මිහිරේ
ඩිලාන් . - රන් සමනලයින් ඉගිලෙනූ දැක මට
ඇගේ නෙත් පියලිය සිහි වෙනවා
රන් සුර පුරකට මා කැදවන්නට රම්යා ගැන සිතුවිලි එනවා...
සුදු හංසී - පොත් මිටියක් ගෙන ළමැද තබා
කොටි පියවර මැන තනිව මගේ
පාසැල වෙත යන ගමන ඇගේ
මතකයි නොමැකි තවම තිබේ

Priyantha Galgepitiya - සිතුවිලි පොදි බැද මහද රැඳි
හසරැල්ලවි සිටිය රැඳි
කවදද මගේ සෙවනට එන්නේ
රම්‍යා ඔබ මට සිහි වෙන්නේ
සුදු හංසී - කිමද නාවේ ඇයි නාවේ තරහවී
කවුද කීවේ බොරු කීවේ ඇයි දයා
පෙර නුයේ ඇයි නුයේ අද වගේ...
කිමද නාවේ ඇයි නාවේ අද ඔයා



අලේ... හිපෝ අක්කා.
ඩිලාන් . - ආ හිපෝ
සුදු හංසී - නෑ නෑ.. ඉෂාර සින්දු ක්ලාරන්ස් මහත්තයාගේ... මේවයින්ම ලස්සන නමක් හොයා ගන්න.. දයා... එතකොට රම්‍යා.. වගේ නම් ති‍යේ...
Hipo ,, - අලෝ හංසි නගා
සුදු හංසී - හිපෝ.. අක්කා කියමුද සින්දුවක්.....
Priyantha Galgepitiya - හැමදාම බලා සිටියා, මගෙ කවුලුව ලගට වෙලා //
කවදාවත් නෑ වුයේ මේ වාගේ
Hipo ,, - ගමෙන් ලියුමක් ඇවිල්ලා... අක්කගෙන් වගේ...... කුම කියලාද දන්නෑ.. ඒ ගියේත් නෑ නේ
Hipo ,, - අලෝ ඩිලාන්
Priyantha Galgepitiya - මගෙ පැල්පත අද පාලුයි. නිහඩයි අදුරයි ඇත්තේ //
කවදාවත් නෑ වුයේ මේ වාගේ
Priyantha Galgepitiya - ගමෙන් ලියුමක් ඇවිල්ලා
අක්කගෙන් වාගේ
මොකක් කියලාද දන්නෑ
එහෙ ගියෙත් නෑනේ//
සුදු හංසී - පහල කුඹුරේ නිල් ගොයම් රැල හරිම සරුසාරයි
Priyantha Galgepitiya - වැසි වැටී වැව් ළිං පිරිලා හරිම සිරියාවයි
Dushan Kawita - තවත් ආරංචී ගොඩයි..
කියන්නට ලැජ්ජයි...
Hipo ,, - තවත් ආරන්චි ගොඩයි....
Hipo ,, - හික් හික්
සුදු හංසී - ගෙදර අය සතුටින් සිටින්නේ මල්ලි දැක ගන්නයි
Dushan Karawita - ගෙදර අය සතුටින් සිටින්නේ මල්ලි දැක ගන්නයි...
කාලෙකින් මෙහෙ ආවේ නෑනේ, වැඩත් වැඩි වෙන්නැයි...
ලඟදි එනවානම් හොඳයි...
නිවාඩුව දැන් දැන් ලඟයි...
ඩිලාන් . - හේ,,හේ නෑගලා යනවා නේ
Hipo ,, - මෙන් ලියුමක් ඇවිල්ලා
අක්කගෙන් වාගේ
මොකක් කියලාද දන්නෑ
එහෙ ගියෙත් නෑනේ
සුදු හංසී - හී.. හී......
ඩිලාන් . - රන් දුනුකේ මල සේ
රන් මැනිකේ සැරසී
පති කුලයේ කුමරා
ඇය කැන්දා යනවා
Hipo ,, - අවසානයි ප්‍රෙමාදරෙ...
Dushan Karawita - අවසානයි ප්‍රේමාදරේ...
ගිරවෝ, කොවුලෝ...
මිදුනා මා ආදරෙන්....
සුදු හංසී - සුදු සේල ගතේ එතුනා
රන් මාල හත් බැදුනා
Dushan Karawita - සුදු සේල ගතේ එතුනා
ගෙල මාල හතක් බැඳුනා
රස මියුරු කතා ඇසුනා
මුව කෝල සිනා පිපුනා
Hipo ,, - හික් හික්
Dushan Karawita - ඇගේ මෑණි පියා දෙදෙනා
පොඩි දෝණි කියා කියනා
මේ රූපි යොවුන් ලළනා
අද දීග ගමන් යනවා...
ඩිලාන් . - මේක නම් හිතට වදින ගීයක් රන් දුනුකේ මල සේ
සුදු හංසී - පෙම් බැන්ද දා ඉදන් උපන් හදේ
හිත වේදනා ඉතින් රිදුම්නොදේ
සුදු හංසී - ජීවිතේ පුරා පවන් සැලේ
මල් මල් යොවුන් වියේ ජීවිතේ

Tissa Dodangoda - පුදුම කවි..!
විනාසයක් උනත්
මහ ගඟේ විලත්
අඹ ගසේ කඩත්
නෑ අනේ සියත්
ඩිලාන් . - තව කියනවද
සුදු හංසී - කියමු
Dushan Karawita - ආදරේට කියන කතා බොළඳ උනාට
සාගරේක ගැඹුර දැනේ නොවෙද ඔයාට
සුදු හංසී - තටු සිදිලා වැලපෙනවා
සිත බිදිලා හිනැහෙනවා
Ansh Lucky Sri Jay - මොකෑ මෙතන වෙන්නේ..???
සුදු හංසී - අන්සු අක්කා එන්න සින්දු කියන්න
Priyantha Galgepitiya - තටු සිඳිලා වැලපෙනවා
සිත බැඳිලා හිනැහෙනවා
මල් ඇතිරූ සුව යහනේ
මල් අතුරා පවන් සැලේ ආදර වන්තයින් පෙලේ බොළඳ කතා
Dushan Karawita - මල් ගොමුවේ - තුරු සෙවනේ
හමු වෙනවා - වෙන්වෙනවා
ඩිලාන් . - කිරි මූද කළබාලා ගෙනා
මගේ කුඩා පුතුටයි
මුතු මාලිගාවෙන් මා ගෙනා
පැතුම් මගේ පුතුටයි
Dushan Karawita - උයන් කොනේ - අවන් හලේ
උයන් කොනේ හමුවෙනවා - අවන් හලේ වෙන් වෙනවා
බොලඳ කතා
සුදු හංසී - ගීතයයි මලයි සීන ලොකයයි
රන් තරුයි සදයි පුතේ නුඹේ තමයි
සිහිනෙකින් ඔබේ දොතොල් සැලෙයි ඉබේ
තරුවන් ගුවන් ගැඩේ දිලෙයි දෙනෙත් ඔබේ..
Dushan Karawita - තාත්තගේ සිතේ පැතුම් පිරී ඇතේ
අම්මගේ සිතේ සෙනේ පිරී ඇතේ
නුඹේ කුඩා නේතේ - කැළුම් බැළුම් පුතේ
අපේ සදා සිතේ රැඳී තිබේ පුතේ
Priyantha Galgepitiya - කිරි මූද කළඹා ගෙනා මගේ කුඩා පුතුටයි
මුතු මාළිගාවෙන් මා ගෙනා මගේ කුඩා පුතුටයි
Dushan Karawita - හිරුගේ ලොවේදී - අපි වෙන් වෙමූ
සඳුගේ රැයේදී - යලි හමුවෙමු... යලි හමුවෙමු...
Dushan Karawita - සැකයේ වෙලීලා උදයේ හවා
රැකවල් නැගේ අප වටා
ගොළු වී මුවාවී ඉමූ
Priyantha Galgepitiya - සැකයේ වෙලීලා උදයේ හවා
රැකවල් මැවේ අප වටා
ගොලුවී මුවා වී ඉමු
සුදු හංසී - අදුරේ වෙලීලා
රැය සීතලේ
සිහිනේ උනාවු ලොවේ..
මුමුනා සිනාසී ඉමූ
ඩිලාන් . - හේ,,හේ නියමයි
සුදු හංසී - දූ මා වගෙයි නේද නෑ අම්මා වාගේ
දගකාර දූ කාගේදෝ
දුව මාගේදෝ අම්ම‍ගේ දූ නොවේදෝ
කළු පාට දූ කාගේදෝ...
Dushan Karawita - පාසල් නොයන්නේ වස කම්මැලියිනේ
කළු පාට දූ කාගෙදෝ
සුදු හංසී - කළු නෑ සුදුයිනේ
හරි ලස්සනයිනේ
මගේ පුංචී දොනී මා වගේ..
Dushan Karawita - තිසෝ... ලොකු කෙලී මං වගේ... හරියට මේක මටම ලියපු සින්දුවක් වගේ..... හික් හික් හික්...
Priyantha Galgepitiya - සෙල්ලම් කරන්නයි
තව සන්ඩු වෙන්නයි පොඩි මල්ලියෙන් ඕනෙලූ
දූ මා වගෙයි ලූ මා දූ වගෙයිලූ දෙන්නාට දෙන්නා යාළු
සුදු හංසී - ලොකේ ජීවත් වන්නට ලස්සන ඔනෑ වේ
ලොකේ ලස්සන වන්නට දෙදෙනෙක් ඔනෑ වේ..
Priyantha Galgepitiya - මංජූ ...මංජූ
සුදු හංසී - ම්හ්ම්ම්ම්ම් ම්ම්හ්ම්ම්ම්ම්
Dushan Karawita - වසන්ත සමීර විමානේ උපන්නියා
අනන්ත දයාව සෙනේහෙ විඳින්නියා
Priyantha Galgepitiya - මංජූ ...මංජූ
සුදු හංසී - ම්හ්ම්ම්ම්ම් ම්ම්හ්ම්ම්ම්ම්
සුදු හංසී - කිරිල්ලි කැදැල්ලේ කුමක්ද සදන්නියා
තුරුල්ව නිදන්න තොටිල්ල තනන්නියා...
Dushan Karawita - යව්වන සුළඟේ මල් අතු නැමී ගියා
සමනළ වයසේ සිතිවිලි සැදී ගියා
සියුමැළි මගෙ සිත ඔබ වෙත ඇදී ගියා
හදවත එගොඩින් සෙනෙහේ ගලා ගියා
Priyantha Galgepitiya - මංජූ... මංජූ..
සුදු හංසී - ම්හ්ම්ම්ම්ම් ම්ම්හ්ම්ම්ම්ම්
Dushan Karawita - කැලරන්ස්ගෙ අර සින්දුව කවුරුහරි දන්නවද ?

අර...... ටර ටර නා නා නා රුම් රුම් පපර පපර...හ්ම්හ්ම්හ්ම්....බම් බම් බම්...
සුදු හංසී - මලට බඹරෙකු සේ...??
Dushan Karawita - නෑ නෑ
අර...... පම් පම් බම් බම්....ටර ටර නා නා නා රුම් රුම් පපර පපර...හ්ම්හ්ම්හ්ම්....බම් බම් බම්...
Dushan Karawita - අහලා නැද්ද ටියුන් එක ?
සුදු හංසී - එක වචනයක් කියන්න බලන්න අයියා...
Dushan Karawita - වචන මතක නෑනෙ නගෝ....!
ඩිලාන් . - හිංදි වදන් මියුරු හඩින් කියන සිතාරා ද
Dushan Karawita - ආහ්හ්... අන්න හරි..... ඩිලාන්....!
සුදු හංසී - ඔබේ හසරැලි ඔබේ කදුලැලි මට දැක පුරුදුයි
Dushan Karawita - ඔබේ අදහස ඔබේ උදහස මට හුරු පුරුදුයි..
ඩිලාන් . - හේ,,හේ හරි හරි පටන් ගන්න හිංදි වදන්
ඩිලාන් . - නෑ නෑ දුමී අයියේ කපන්න,,මුල් පදේ දාන්න ප්‍රියා අයියා
Priyantha Galgepitiya - හින්දි වදන් මියුරු හඬින් කියන සිතාරා
සින්දු නදී ඉවුර දිගේ එන්න සිතාරා...
සුදු හංසී - '
හින්දි වදන් මියුරු හඬින් කියන සිතාරා
සින්දු නදී ඉවුර දිගේ එන්න සිතාරා..
බින්දා උයන දිහා චන්දන සිහිල රැඳේ
භාරත කුසුම මගේ උන්නා සුවඳ දිදී
Priyantha Galgepitiya - වරල පුරා මල් පැළඳ ලියේ
දිගටි නෙතේ පෙම් කැලුම ප්‍රියේ
මතක සිතේ දැන් මතක තියේ.
පූර්ණිමා හිනාවෙන්න ළඟින් ඉන්න...
Dushan Karawita - සකල කලා මල් පිපෙන රටේ
ලඉල්ත කලා මල් පොකුර මගේ
නුඹට ලඳේ මන් බැඳු හදේ
සුරංගනා.... සුරල් නාද ඇසෙයි තාම
ඩිලාන් . - මෑණියනි අද සෙවන ගෙනන නිවන ඔබ තමා
මා ළයහී සුව විදින මවන පහන ඔබ තමා..
ජීවිතයේ මා සොදුරු මිහිරි සිහින ඔබ තමා
මැණියෙනි ඔබේ දෙපය අසල වදිමි දණ නමා
සුදු හංසී - ඔබේ හසරැලි ඔබේ කදුලැලි මට දැක පුරුදුයි
ඔබේ උදහස ඔබේ අදහස මට හුරු පුරුදුයි
සුදු හංසී - සිරුර පුර දිවයන ඒ සුවද සුපුරුදුයි
සිරස ඔබේ නාමය සදා පිවිතුරුයි
Dushan Karawita - සුවඳක් දැනේවි හදේහි ආදර ලෝකේ හා හා
කුමෙරෙක් ඇවිදින් සිටීවි කුමරී කොහේද මා හා
Dushan Karawita - කුමර චංචල කාලේ, බඹර කිංකිණි නාදේ
මාගේ වස්දඬු ගී රාවේ
ගීත රැල්ලයි, නාදේ රැවිදෙයි මහද කුල්මත් වේ....
Dushan Karawita - ලලිත සෙල්ලම් වයසේ තරුණ යවුවන අහසේ
පාට දේදුණු පායාලා
ඈත රන්වන්, සීත මල්දම් , දෑසේ රැව්දීලා
සුදු හංසී - හී.. හී...

සුවඳක් දැනේවි හදේහි ආදර ලෝකේ හා හා
කුමෙරෙක් ඇවිදින් සිටීවි කුමරී කොහේද මා හා
සුදු හංසී - මලට බඹරෙකු සේ
සිතට ඔබ එනවා
කිරණ සේ හිරුගේ
හද සිනා සෙනවා
ඔබ සිනාසෙනවා
Dushan Karawita - දුකින් සිත වැලපී
සිටින මොහතකදී
Dushan Karawita - ඔබ ගැනයි සිතුවේ
නිවෙයි දුක පහවී
සුදු හංසී - ලොව පහන් වෙනවා
රැය කරා යනවා
දහස් වර අතරේ
ඔබව සිහි වෙනවා
ඩිලාන් . - මගේ පැල්පතේ මා අදුරේ වෙළී මා
තනියේ ගැලී මා ගයමී මෙසේ
කදුලයි සිනාවයි ඔබගේ කතාවයි
ගමනේ ලතාවයි සිහිවේ හදේ
සුදු හංසී - මගේ ජීවිතේ ඔබ නිසා .... නේ නම්
කවදත් ඔබයි මට ලන්නෙව්නේ
මාගේ සීතේ සැනසුමක් ඇත් වේ නම්
ඒ ඔබ ගැනයි ආදරේයේ සැක නැ
ඩිලාන් . - ඔබ කී කතා රස කතා අද වාගේ
සිහිවේ ළයේ සැනසුමයි එය මාගේ
සැමදා මෙසේ සිත සිතා මා ඉන්නම්
ලැබුනොත් ප්‍රියේ වාසනා අත ගන්නම්
Dushan Karawita - අඳුර ඉරා සඳ නිවි මේලාවේ
පබළු වලා ඉහිරුනු වේලාවේ
කඳුළ පුරා අමරස වෑහීලා
බිඳුනු සෙනේ කඳුලැලි පාවීලා
මගේ මරණය - අඩේ අද දුමීත් ඇවිත්ද බස් පදින්න :-D
| සෝරෝ | - සීනිමොදරින් ගෙනවාද දෝනකතරිනා............. ♪♪♪♪♪
සුදු හංසී - මුහුදු රැල්ල ඔස්සේ ඔරුවක් පැද යනවෝ
නිම් වලල්ල ඔස්සේ ගෑවි ගෑවි යනවෝ
ඈත දියඹ සොයලා ඉව කරමින් යනවෝ'
ඈත මෑත බලලා අපි මාළු බාලා එන‍වෝ
Dushan Karawita - ඔව් ඔව්... ගී පොතයි මී විතයි කොතැනද අපි එතන....!
| සෝරෝ | - ගංගාවයි මහ මුහුදයි පා වේ නම් එක් වෙලා.....
Dushan Karawita - කටුක ලොවේ ගනඳුරු සීමාවේ
සතුට රැඳේ මදු මත් මායාවේ
මනස නිවී සැනසෙන හෝරාවේ
දසත නැගේ හසරැල් ගී රාවේ

සොඳුරු රැයේ බොඳ වුනු චායාවේ
එළිය නිවී ඇගේ රූ සේයාවේ
දැහැන බැඳී සිතිවිළි මාලාවේ
පැතුම් පිපී මදහස රේඛාවේ
Priyantha Galgepitiya - ඔරුව පැදල යන්නො
රෑට නිදි මරන්නේ
දරුවො අඹු රකින්නේ
අපි මාළු බාල එන්නේ
wap Nishantha - පත්විම මං භාර ගන්නවා ඉතා සතුටින් ..... ලේකම් විදිහට මරණ ජී පත් කරගන්නවා ඇ ...

විරුද්දත්වයක් නැහැනේද? තිබුණත් කරන්න‍ දෙයක් නැහැ යකුනේ
සුදු හංසී - දෑත සවිය ගන්නේ
ඔරුව පැදලා යන්නේ
වෙරළ දුර පෙනෙන්නේ
අපි මාළු බාලා එන්නේ
මගේ මරණය - මටනම් ගී පොත විතරයි පේන්නේ මීවිත කෝ බන් කවුද හැංගුවේ :-D
සුදු හංසී - හී.. හී.... සායි බබානිස් කිසි විරුද්ත්වයක් නෑ බොලේ.. කොන්ඩ් වවන්න
Priyantha Galgepitiya - ...හෝහෝහෝ...හෝහෝහෝ..හෝහෝහෝ
මගේ මරණය - වැපා දැන්ම ඉඳලා ලිප්බොක්කෙන් අලු අරන් කමිසේ අතෙන් අරන් දෙන්න පුරුදු වෙයන් මචන් :-D4/24
Dushan Karawita - මරණේ... අන්තිම ශොට් එක මම බිව්වා....!
සුදු හංසී - අන්තිම ෂොට් එක නෙත්ම 80 90දශකයේ එවා.. පරණ බඩු
මගේ මරණය - එහෙනම් මට තව සීයක් ඕඩර් කරනන් වෙනවා :-D
සුදු හංසී - අලෝ.. හංස.. එන්න සින්දු කියන්න.....
පුංචි මහත්තයා (හංස) - මොකදැයි මෙතන වෙන්නේ........
ඩිලාන් . - අනේ වැපා මාව අමතක කරන්න එපා විභුති ඩිංගක් දියන්
මගේ මරණය - ඉසාර උබ මක්කැයි කොරන්න හදන්නේ අළුත් සිංඩියක් හදන්නද? :-D
ඩිලාන් . - සදපානේ ගමන් යන්න සවනට කොදුරා කියන්න
ඔබ එනකන් බලන් ඉන්නදෝ සද නැතිදා කතා වෙන්න
මගේ පාලුව මකා ගන්න මිතුරෙක් මා සොයා ගන්නදෝ
Dushan Karawita - වැපා.... අලු දෙන්න පටන් ගනින් ඉස්සෙල්ලා... 
wap Nishantha - හික් හික් හාකෝ එහෙනම් ........................

දුම්මයියා මොකද බොල අද බස් පදින්නේ ඔටු රටේ නිවාඩුද?
Dushan Karawita - මට නිවාඩු නෑ බං.... ඒත් අපේ බොසාට ඊස්ටර්...!
Priyantha Galgepitiya - සවන පුරා මිහිර උරා ඔබගේ ගී හඬන්ද මත් උනේ මෙමා.
මවන සිනා දෙනෙතු පුරා ඔබගේ ඒ රුවින්ද මත් උනේ මෙමා
සුදු හංසී - අපි සින්දු කියනවා හංසයෝ...
Dushan Karawita - අද කරන්න හිටපු මෙලෝ වැඩක් කරගන්න හම්ම්බ උනේ නෑ... මේ බස් පැදිල්ල නිසා.....!!! :)
Priyantha Galgepitiya - එරබලු මල් කැකුළු පිපි රතු පාටින් වැසී ගියා මට මතකයි...
කොවුල් හඬයි අවුරුද්දයි ඔබගේ සිනා හඬනි පිරී ගියා වගෙයි..
මගේ මරණය - දුමී අද විතරයි අපි මේ මාස ගානක ඉඳන් වැඩ පාඩු කරගනන්වා බන් :-D
පුංචි මහත්තයා (හංස) - නිහඩ නිසසල රාත්‍රියේ පිපි
සුදෝ සුදින් බැබළි දිලෙනා
මලක් සේය වත කමල ඔබේ ඔය
හරිම ලස්සනයි අහිංසකයි.........
Dushan Karawita - මරණේ .... සීයට තුන්සීයක් ඕඩර් කරපන් .... මටත් එක්ක..!
Priyantha Galgepitiya - හංස ක්ලැරන්ස් ගේ සින්දු විතරයි...:D
ඩිලාන් . - මචෝලා අද අපි කිවුවේ ක්ලැරන්ස් ගීත විතරයි
පුංචි මහත්තයා (හංස) - සොරි වේන ඕනි.......... මම හිතුවේ කවි සැදිමක් කියලා
සුදු හංසී - අලේ.. අපි ඒක හංසයාව කීවේ නැහැනේ.. හංසයෝ ක්ලැරන්ස් ගේ එකක් පටන් ගන්න
මගේ මරණය - අපොයි ආයින්ම සීයට 300ක් ඕඩර් කරන්නේ නැහැ මගේ ජීවිතේට ගිය සිකුරාදත් ඕක නිසා චව් උනා , ගෙදර ගියේ කොහොමදවත් මතක නැහැ :-D
ඩිලාන් . - මටත් අද easter party යන්න වෙලාව හරි යාගෙන එන්නේ4/24
Dushan Karawita - හිරු පිබිදෙන විට කඳුවැල් අතරින්
රැස් දහරක් වී ඔබ එන්නේ
නෙත් හරවා මම ඉවත බැළුු විට
මල් කැකුලක් වී හිනැහෙන්නේ
මාලිනියේ... මාලිනියේ.... මාලිනියේ මා ලාලනියේ
Dushan Karawita - ඔබගෙන් වෙන්වී තනිවී ඉන්නට
ඇයි මාගේ සිත විමසන්නේ
එනමුත් හිතින් මා තනිවූ මොහොතක
සිතිවිල්ලක් වී ඔබ එන්නේ
මාලනියේ... මාලනියේ... මාලනියේ මා ලලනියේ
Dushan Karawita - නිදි යහනේ මා දෙනෙත් වැසූ විට
සිහිනෙක දැවටී ඔබ එන්නේ
ගීයක පද මැද තනිවූ මොහතක
තනුවක් වී සවනට එන්නේ
මාලනියේ... මාලනියේ... මාලනියේ මා ලාලනියේ
සුදු හංසී - කදුලැල් සලාලා නොහඩන් හදේ
මමමයි කෙදා හො ඔය දෑත ගන්නේ
අශා විශාලයි ඉවසදීම හීනයි
දෙදෙනා කෙනෙක් වී බැදුනා හදේ
ඩිලාන් . - හංස ගීතය ඉවරවෙනකන් ඉදලා අලුත් එක දාපන්,,
පුංචි මහත්තයා (හංස) - ඔයිකේ........... ඔයිකේ........
සුදු හංසී - හී.. හී.. අපි හංසයාව කන්ෆියුස් කරනවා... ඒයි හංස අනිත් ටික දාන්න...
Dushan Karawita - කවුද කවුද හංසයින්ව කොන්ෆියුස් කරන එක්කෙනා.....?
පුංචි මහත්තයා (හංස) - හදුනන්නේ දෝ ඔබ මාගේ සෙනේ
ඉවසන්නේ දෝ ඔබ ඊයේ වගේ
හදවත කොනේ මා කදුලක් තියෙනවා
කිසිදාක නොපැතු නොසිතු ලෙසේ...........
සුදු හංසී - හී.. හී...
Priyantha Galgepitiya - සිහින් සිනාවයි ඔබෙ ලපටි මුවේ
කොහෙන් ගෙනාවද ඔය කදිම රුවේ
කැලුම් හැලෙන ඔබේ නෙත හමුවේ
කෙසේ කියන්නද හදවත ගොලුවේ.
ඩිලාන් . - හංසි ඉන්න ප්‍රියා අයියට දෙමු ඊට පස්සේ මනමාලි දාමු
Priyantha Galgepitiya - සිහින් සිනාවයි ඔබෙ ලපටි මුවේ
කොහෙන් ගෙනාවද ඔය කදිම රුවේ
කැලුම් හැලෙන ඔබේ නෙත හමුවේ
කෙසේ කියන්නද හදවත ගොලුවේ.
සුදු හංසී - ඔයිකේ...
Priyantha Galgepitiya - පැතුම් පිරුනු ඔබේ මුහුණේ සිතුම් මට කියා නැහැනේ
නැවුම් අදහසක් මගේ රැඳි තියෙනවා සිතේ සුනසුමක් නැහැනේ
නෙතේ සහනයක් නැහැනේ ඔබෙන් පිඏතඅරුක් ලැබෙයිද බලා සිටිනවා
Priyantha Galgepitiya - සිතේ සො තැවුල් පිරුනා නෙතෙ කල්පනා නිවුනා
තවත් නම් ඉතින් දුක ඳුරු ඇඳී නැ සිතේ
දසුන් වැලපිලා රැඳුනා සුපුන් සඳ එබී බැලුවා
නැවුම් අදහසක් මගේ රැඳිතියෙනවා
ඩිලාන් . - මනමාලි සිරියාවී අද පෝරුව මත නැගිලා
සුකුමාලි සුර නාලි අද ඔබෙ දිනය වෙලා
හඩලා දොඩලා දෙවියන් යැදලා සුබ මොහොතින් එනවා
සුදු හංසී - ගීයක් වගේ ලස්සන ලොකේ
දිගු කල් යොහන් වැජබේවා
නෑඹුල් ලෝකේ සැප සහ සොකේ
වටහා හොදින් සැරදේවා
ඩිලාන් . - ජීවිත කාලේ ‍රැදෙමින් ආලේ විශ්වාසෙන් එකතු වේවා
මල් මල් ලෝකේ මංගලෙ ලෝකේ සුබ මංගලේ සතුට දේවා
ඩිලාන් . - මම යන්න යන්නේ දුමී අයියා,ප්‍රියා අයියා ,සුදු හංසි ජයවේවා!!,,නැවත හමුවෙමු
Dushan Karawita - ටටා....
සුදු හංසී - ඔයිකේ.... ටාටා බායි... සුභ සැන්දෑවක් වේවා....



7 comments:

  1. පරණ මතකයක්.
    ස්තූතියි අළුත් කළාට..

    ReplyDelete
  2. අමතක නොවන බස් එකක්..මේක...සොරි තවලමට ඇවිල්ලා හොරෙන්ම යනවා,,,,කමෙන්ට් නොකරන්නේ කම්මැලිකමට

    ReplyDelete
  3. නියම බසය! ආයෙ ඔය වගේ බසයක් එනවන්ම් අපිටත් කියන්න, ෆුට්බෝඩ් එකේ වත් එල්ලෙන්න... :D

    ReplyDelete
  4. මම හිටියේ කොන්දොස්තර..ඒක නිසා ගොඩක් වැඩ තිබුණා..ඒකයි මම ඔතන නැත්තේ

    ReplyDelete
  5. ආයෙත් ඉරිදා දවසක සවස්වරුවේ ඒ වගේ බස් එකක් දාමුද?
    රේඩියොවත් එක්කම. ඔන්න දානවානම් මෙන්න දහයක්ම....

    ReplyDelete